De full cover van het Engaging Content boek en flaptekst

coverEngagingContentv2De full cover van het Engaging Content boek en de flaptekst.


 

De grootste uitdaging voor professionals, die met contentmarketing aan de slag gaan, is het maken van engaging content. Dit blijkt uit onderzoek van het Content Marketing Institute en MarketingProfs. Veel contentmarketing werkt niet omdat het simpelweg geen reactie los maakt. Het studie- en managementboek ‘Engaging Content – contentmarketing met een WOW-effect!’ behandelt de aansturing, curatie en creatie van content die werkt. Hoe ontrafelen wij manieren van content engagement? Hoe wordt content de kern van scorende contentmarketing? Hoe betrek je een community met content? Hoe stop je emotie in content? Welke toegepaste psychologie zorgt voor een WOW-effect?

Engaging Content is een boek dat is voorzien van een doordachte opbouw en veel voorbeelden. Het biedt honderden digitale bijlagen en bouwt op tot het maken van een contentplan. Het  voorwoord is verzorgd door docent, auteur en onderzoeker René Boonstra. Experts Mischa Coster (mediapsycholoog en oprichter Grey Matters), Jaap van Zessen (consultant, analyst en dataonderzoeker bij Buzzcapture), Rob Oostdam (manager MC-Advisory), social media specialist Herman Couwenbergh en Christian Slagter hebben bijdragen met WOW-effect geleverd.

Auteur Patrick Petersen – bekend als @Onlinemarketeer op Twitter – is door bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketing van Nederland. Petersen is ervaren online marketeer, internationaal spreker, docent, blogger, vlogger en intensief contentcreator. Hij is bestseller auteur van onder andere het Handboek Online Marketing en Handboek ContentStrategie. Do you engage?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *