[Event] 29 oktober 2015 in Amsterdam: Scoren met social selling (en social business!) #schrijfjenuin

 joycee (1)
Social media wordt harder. Selling is de focus. De social media kanalen richten zich steeds meer op sales. ROI is key bij moderne social media marketing. He wervende social selling werkt vooral als de organisatie sociaal is. Een social business dus. Echt sociaal, open, transparant, snel en relatiegericht. Social selling lijkt voor velen een utopie, maar dit seminar onder leiding van Patrick Petersen laat aan de hand van theorie, praktijk en inspiratie zien..
“..dat een social business en social selling social media marketing accountable maken!”
 
sprekers
Programma start om 14.00 uur in Dauphine Amsterdam kent rond 18 uur een netwerkborrel!
socialselling111
Praktische sessies en cases van onder andere:

patrickpetersen4 (1)

– een social (selling) case door en van de ANWB
– een social (selling) case door en van de ANWB Volvo Nederland
– Rachid Finge (NOS)
– Rob Oostdam (Engagor)
– Laura Nuhaan (spreker, consultant)
– Edwin Korver (social business adviseur en bedenk van het social media cyclemodel)
– Patrick Petersen (auteur Handboek.Social, succesvol internationaal social media en contentmarketeer)
Ontvang tevens het Handboek.Social!
cover_handboek_social_3D
Dit seminar is geschikt voor:
  • de social media manager
  • de social business expert
  • de marcom manager
  • de communitymanager
  • de pr-manager
  • de ebusiness specialist
  • de online manager
  • de contentmarketeer

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *