Hoofstuk 3 en 4 Instagram-ster geeft ongelukkige klanten een reality-check

CB_haircurler_2.png

De Instagram-ster werkt samen met Klarna om ongelukkige klanten een broodnodige reality-check te geven. Veel shoppers zijn onzeker over de maat of pasvorm wanneer ze een artikel online bestellen. 58% Van de shoppers geeft zelfs toe dat ze online winkelen* vermijden, omdat ze het artikel niet kunnen aanraken en/of proberen voordat ze het kopen.

 

Dat is waarom je, met Klarna als partner, je klanten zelfverzekerd kan laten voelen in al hun winkelbeslissingen. Met ‘Betaal later’ help je je klanten doordat ze het artikel proberen voordat ze ’t kopen, terwijl wij de kosten voor jou dekken.

Dit najaar werken we samen met de komische influencer Celeste Barber om onze eigen show te lanceren: “Had ik het maar gekocht met Klarna.” #HIHMGMK

Bekijk de video’s om te zien hoe Celeste een aantal ongelukkige klanten helpt en tegelijkertijd de voordelen van ‘Betaal later’ met Klarna uitlegt. Alle drie de afleveringen en marketing middelen zijn nu ook voor jou beschikbaar om te delen met je volgers op Instagram en YouTube. Zet de filmpjes in en maak gebruik van de hastag #HIHMGMK.

* Bron: BigCommerce